Story Pies

Wij zijn trots om ons eigen merk, Story Pies, te presenteren, een uniek concept ontworpen door TNT Creative. Story Pies brengt koeken, taarten en bakmixen met een sociale impact naar de markt, verkrijgbaar bij horeca, foodservice en retail.

Partner

STORY PIES

Categorieën

consult | creatie | branding | participatie

Story Pies

LETS BAKE STORIES

TAARTEN, KOEKEN EN BAKMIXEN MET SOCIAL IMPACT.
In een wereld waarin sociaal isolement een groeiend probleem is, hebben de conceptmakers van JOEHOE! OUWE TAART een uniek concept ontwikkeld, Story Pies!

Story Pies vraagt aandacht voor dit maatschappelijke vraagstuk om tegelijkertijd positieve verandering te stimuleren.

Elk product van Story Pies wordt gekoppeld aan een goed doel, vertelt een verhaal en vraagt aandacht voor één van de betrokken goede doelen.

Door het kopen en delen van deze producten kunnen consumenten niet alleen genieten van heerlijke taarten, koeken en bakmixen, maar ook een concrete bijdrage leveren aan het creëren van bewustzijn en het ondersteunen van de betrokken goede doelen.

Story Pies creëert structurele zichtbaarheid door de inzet van onze producten. En daarnaast door het echte verhaal te vertellen in onder andere onze Story Pies miniserie. De opbrengsten worden gedeeltelijk gedoneerd aan de betrokken goede doelen die zich inzetten om dit probleem, sociaal isolement, aan te pakken.

Met Story Pies kunnen we samen het verschil maken.
Elk hapje dat je neemt en elk koekje wat je bakt, helpt bij het doorbreken van sociaal isolement, het vergroten van de zichtbaarheid van de betrokken goede doelen en draagt bij aan het creëren van verbinding. 

In het speciaal vragen wij tijdens de Week tegen Eenzaamheid (26 september – 2 oktober 2024) aandacht voor Stichting Met je hart en tijdens de Week van de Toegankelijkheid (7 oktober – 12 oktober 2024) aandacht voor Nationale Vereniging de Zonnebloem.

Voor Stichting Met je hart vragen wij aandacht voor de eenzaamheid onder ouderen door de inzet van JOEHOE! OUWE TAART. Ons appeltaartje met social impact.

Tijdens de Week van de Toegankelijkheid vragen wij extra aandacht voor Nationale Vereniging de Zonnebloem, die zich inzetten voor een samenleving waar mensen met een lichamelijke beperking zorgeloos en vanzelfsprekend kunnen deelnemen. Dit doen wij met de meest toegankelijke koek van Nederland: De zonnebloem gevulde koek! NIEUW in het assortiment van Smilde.

Op zoek naar een waardevolle partner voor het ontwikkelen van concepten?

Contact opnemen
TNT Creative staat voor jou klaar