Rai Amsterdam

RAI Catering had behoefte aan innovatie van het foodprogramma. Het doel was om de activiteiten van het restaurant op te schalen naar de hele beursvloer, met heel efficiënt gebruik van de beschikbare ruimte.

Partner

RAI AMSTERDAM

Jaar

2012 tot 2019

Categorieën

creatie | realisatie | exploitatie | beheer

Rai Amsterdam

RAI Catering had behoefte aan innovatie van het foodprogramma. Het doel was om de activiteiten van het restaurant op te schalen naar de hele beursvloer, met heel efficiënt gebruik van de beschikbare ruimte. Hoe realiseer je een hoge productie met een enorme omloopsnelheid, op een zo klein mogelijk oppervlakte? Dit hebben wij vertaald naar diverse pop-up concepten op minimale vierkante meters. Ten opzichte van de oude situatie betekende dit een omzetstijging van zo’n 30%.

Bij de RAI zijn we tevens betrokken bij zo’n 16 beurzen per jaar. Denk aan de HISWA, de IBC-beurs, de Horecava, de Tattooconventie of de KunstRAI.

Op zoek naar een waardevolle partner voor het ontwikkelen van concepten?

Contact opnemen
TNT Creative staat voor jou klaar